Bollnäs

Välkommen till Bollnäs Rotaryklubb! Vi är en lokal klubb tillhörande Rotary International med ca 50 medlemmar som träffas fredagar kl 12 på Scandic Bollnäs. Där äter vi lunch och lyssnar på ett spännande föredrag. Vi driver också flera hjälpprojekt både lokalt och internationellt. Vill du veta mera, bli medlem eller kanske berätta om dig och din verksamhet så skicka ett mail till bollnas@rotary.se så blir du kontaktad!

Är Du 15-29 år och sugen på att komma ut i världen och träffa nya människor, möta andra kulturer, skaffa nya vänner och dela vardagen med en annan familj? Då har Du kommit helt rätt! Rotary är en världsomspännande ideell organisation som erbjuder olika utbytesprogram för att skapa mer förståelse mellan olika folk och länder. Läs mer på www.rotarystudent.se!

Swish Bollnäs Rotary 123-345 7009